Rozpoznaj postać

środa, 26 stycznia 2022

Ferie bez nudy cz.3

 

 

W dniu dzisiejszym chcielibyśmy zaprosić Was do rodzinnej gry, w której udział mogą wziąć wszyscy chętni 😊

Czy kiedykolwiek słyszeliście o zabawie pt. “Kim dzisiaj jestem?”


Do zabawy należy przygotować:

·         Karteczki samoprzylepne,

·         Długopis bądź ołówek.

Na początku zabawy wybieramy osobę, która rozpocznie grę. Następnie osoba kierująca zabawą piszę na karteczkach samoprzylepnych osobę, zwierzę bądź rzecz, która jest znana dla każdego uczestnika.

Następnie osoba, która kieruję grą, przykleja po jednej karteczce samoprzylepnej na czoła uczestników zabawy.

Pamiętajcie! Żaden z graczy nie może wiedzieć, co jest napisane na karteczkach.

Gdy wszyscy uczestnicy zabawy dostaną karteczkę, następuję najciekawszy fragment gry 😊

Gracze zaczynają wędrować od jednego do drugiego uczestnika, zadając sobie wzajemnie pytania, aby dowiedzieć się, kto kim jest.

Uwaga! Na pytanie możemy odpowiedzieć wyłącznie TAK lub NIE.

Możemy zadać następujące pytanie:

·         Czy jestem mały?

·         Jestem mężczyzną czy kobietą?

·         Czy jestem owocem/warzywem?

·         Czy jestem znany z bajki?

Osoba, która odgadnie co przedstawia jej karta jako pierwsza wygrywa. Pozostali uczestnicy grają tak długo, aż każdy pozna swoją tożsamość 😊

                             [Źródło: Zabawy w domu i w plenerze, s. 36, Anne Braun]

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz