Rozpoznaj postać

środa, 13 maja 2015

Czytelnicze tournee.


-        Książki są takie fajne, Panie Wrono - odparła Mama Mu. - Jak się umie czytać, to można się dowiedzieć niemal wszystkiego.
-        Na przykład czego? - spytał Pan Wrona z kwaśną miną. - Może mi jeszcze powiesz, że w książkach napisane jest W S Z Y S T K O ?
Mam Mu zastanowiła się chwilę.
-        No, tak właśnie chyba jest.

Czyż trzeba mieć jeszcze więcej argumentów, aby wybrać… „bliblutekę”?
Raczej nie!
W trwającym Tygodniu Bibliotek dużo się dzieje we wszystkich bibliotekach Olsztyna.
My również gościmy u siebie wiele grup na zajęciach – głównie literackich. Ale.....
Pojawiło się pewne zaproszenie....
Skorzystaliśmy....
Się wybraliśmy.....
I tak oto w Bibliotece Głównej UWM odbył się cykl zajęć o Mamie Mu i Panu Wronie.
Spektakl literacko – plastyczny dla ponad 70 dzieci wyreżyserowały Panie: Mira i Nina.
Także One wykonały scenografie i zadbały o kostiumy. O muzykę – też. O każdy detal.
Takie już są!

Ja tam nie byłam,
kruka nie robiłam.
Czasu miałam mało,
ale widzę i wierzę,
                              że się podobało!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz