Rozpoznaj postać

wtorek, 1 października 2013

STACJA AUTYZM. Peron: biblioteka nr 9

Biblioteka nasza miała ogromną przyjemność gościć u siebie wystawę prac Józka Budnego. To przystanek na drodze realizacji projektu pod tym właśnie tytułem: stacja autyzm, który realizowany jest w ramach stypendium artystycznego Marszałka województwa warmińsko – mazurskiego.
Józio to dziesięcioletni chłopiec z autyzmem, który tworzy grafiki przedstawiające ludzkie ciało, świat prehistoryczny i historię wynalazków. O to, aby zobaczyli je inni – zadbała Mama Józia- Pani Bogusia Budna. To wyjątkowa Osoba i gdybyście chcieli poznać Ją bliżej, polecamy blog Pani Bogusi:
 http://stacjaautyzm.blogspot.com
 http://autyzmdzienpodniu.blogspot.com
Celem wystawy jest zainteresowanie odbiorców tematyką autyzmu i potencjałem osób autystycznych.

2 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za możliwość wystawienia prac Józka! spotkanie było bardzo udane, moje dzieci wróciły do domu rozbawione, a ja cieszyłam się z każdej przeprowadzonej rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, iż największa radość i wdzięczność są po naszej stronie. Dziękujemy!

      Usuń