Rozpoznaj postać

czwartek, 18 maja 2023

Z Niną w świecie książek.

 

Jest maj… Miesiąc jakże ważny w życiu książki.

Dni Literatury, Targi…. A u nas –spotkania w bibliotece.

Także te o książce… książkach.  O jednym z nich właśnie czytacie…..

Bohaterki były trzy! Bo jakże wybrać? Jak wyróżnić którąkolwiek?

Bo przecież: Wszystkie książki są ważne. Wszystkie „smakują" .

Wszystkie chcą być naszymi przyjaciółmi.

A jak jest w życiu?

Najpierw – narodziny. Jak powstają, gdzie się rodzą. Kogo spotykają po drodze.

Potem pytanie: co zrobić, aby stać się lubianą.

A na koniec prośba: szanuj mnie Drogi Czytelniku!

Nie lubię pierogów. Nie przepadam za kawą.  Nie chcę kąpać się z Tobą w wannie, a każda moja kartka jest tak samo ważna. Nie wyrywaj! Nawet zagięcie mnie boli. Nie wciskaj mi śmieci między karteczki. Z każdą zakładeczką  mi po drodze, więc jak chcesz zrobić mi prezent -  chętnie poznam Pana lub Panią Zakładkę.

Jestem jak jedna z tych kieszonek na zdjęciu. Pełna niespodzianek.

Otwórz jedną z nich…

Otwórz mnie.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz