Rozpoznaj postać

środa, 10 lutego 2010

Walentynki literackie - konkurs czytelniczy



Zapraszamy do udziału w Walentynkowym konkursie literackim. Zadaniem uczestników jest udzielenie poprawnej odpowiedzi na dwa proste pytania, znajdujące się na specjalnych kartach w bibliotece. Spośród wszystkich uczestników, którzy prawidłowo rozwiążą naszą zagadkę zostanie rozlosowana nagroda - wyjście dla dwóch osób do Kawiarni Korona
przy ul. Pstrowskiego (obok Tesco)

Konkurs będzie trwał od środy do piątku.
Zwycięzca zostanie powiadomiony drogą telefoniczną,
a odbiór nagrody - w sobotę, do godz. 16-tej.

Odpowiedzi można też udzielać pod numerem telefonu 89-533-20-75.
Z a p r a s z a m y !

A kawiarni Korona dziękujemy za ufundowanie nagrody.


Oto pytania: Skąd pochodzą słowa? Podaj tytuł książki

1). "Jeśli nie chcesz mojej zguby,
krokodyla daj mi luby".

2). "Bardziej niźli z miłości, może z głupiej pychy
Zabiłem; więc pokora... wszedłem między mnichy,
Ja, niegdyś dumny z rodu, ja, com był junakiem,
Spuściłem głowę, kwestarz, zwałem się Robakiem..."


Zwycięzcy gratulujemy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz